Dagprijs: €350,-


Prijzen zijn afhankelijk van een hoop factoren. Daarom vinden we voorbeelden duidelijker. Twee dingen zijn belangrijk om te weten:

  • More is less. Ben je bijvoorbeeld op zoek naar videocontent voor elke landingspagina, dan vallen onze prijzen veel lager uit. Niet omdat we zoveel marge hebben, maar omdat we dan veel efficiënter kunnen werken. Als we grote volumes video produceren kunnen we een hoop tijd besparen op bijvoorbeeld montage en animatie, maar vaak ook in het scripten en de draaidagen.
  • Vragen kan altijd. Vrijblijvend en omdat we het leuk vinden. We kunnen een grove schatting maken, een offerte opstellen of bij grote volumes een stukprijs afspreken.

Generali Verzekeringen: €300,- per stuk

Corendon Hotels & Resorts: €1800,-

Philips #BeautyExplorers Introduction: €700,-

Samsung Europe: €3000,-

“You can buy attention (advertising). You can beg for attention from the media (PR). You can bug people one at a time to get attention (sales). Or you can earn attention by creating something interesting and valuable and then publishing it online for free.”

Transparant

Iedereen wil waar voor zijn geld. Helaas is het bij videoproductie vaak niet duidelijk waar de prijs vandaan komt en zeker als je niet thuis bent in het vak. Wij zijn daarom eenduidig in onze prijs en transparant in onze tijd en kosten.

Efficient

Onze workflow is ingericht op snelheid, kwaliteit en schaalbaarheid. Snel leveren, kwaliteit leveren en in staat om grote volumes te draaien voor een fractie van de prijs. Omdat dit van ons gevraagd wordt en zoals het hoort met content.

Flexibel

Wij zijn op zondag bereikbaar en beschikbaar. En alles is bespreekbaar. We houden niet van afstandelijkheid en zijn uitgesproken waar nodig. Hierdoor voorkomen we problemen en zorgen we dat we kunnen leveren wanneer dat nodig is.